Նոր տեղեկատվական-հաղորդակցական տեխնոլոգիաները Հայաստանի լրատվամիջոցներում. ԵՊՀ ասպիրանտ Արամ Մկրտչյանի բրոշյուրը՝ ԶԼՄ-ների 45 ղեկավարների շրջանում 2004թ. մարտ-ապրիլ ամիսներին կատարված սոցիոլոգիական հարցման արդյունքներով:
Նոր տեղեկատվական-հաղորդակցական տեխնոլոգիաները Հայաստանի լրատվամիջոցներում. ԵՊՀ ասպիրանտ Արամ Մկրտչյանի բրոշյուրը՝ ԶԼՄ-ների 45 ղեկավարների շրջանում 2004թ. մարտ-ապրիլ ամիսներին կատարված սոցիոլոգիական հարցման արդյունքներով:
Հեղինակային իրավունք © 2015 Երևանի Մամուլի Ակումբ: Բոլոր իրավունքները, ներառյալ հեղինակային իրավունքի և տվյալների շտեմարանի իրավունքը, Երևանի Մամուլի Ակումբի կայքում և դրա բովանդակությունը պատկանում է կամ արտոնագրված է Երևանի Մամուլի Ակումբին, կամ այլ կերպ օգտագործվում է Երևանի Մամուլի Ակումբի կողմից, ինչպես դա թույլ է տալիս գործող օրենսդրությամբ: Կայքը ստեղծված է Միացյալ Նահանգների միջազգային զարգացման գործակալության (USAID) աջակցությամբ: Բովանդակությունը Երևանի Մամուլի Ակումբի պարտականությունն է և պարտադիր չէ, որ ներկայացնի USAID- ի կամ ԱՄՆ կառավարության տեսակետները:
Հեղինակային իրավունք © 2015 Երևանի Մամուլի Ակումբ: Բոլոր իրավունքները, ներառյալ հեղինակային իրավունքի և տվյալների շտեմարանի իրավունքը, Երևանի Մամուլի Ակումբի կայքում և դրա բովանդակությունը պատկանում է կամ արտոնագրված է Երևանի Մամուլի Ակումբին, կամ այլ կերպ օգտագործվում է Երևանի Մամուլի Ակումբի կողմից, ինչպես դա թույլ է տալիս գործող օրենսդրությամբ: Կայքը ստեղծված է Միացյալ Նահանգների միջազգային զարգացման գործակալության (USAID) աջակցությամբ: Բովանդակությունը Երևանի Մամուլի Ակումբի պարտականությունն է և պարտադիր չէ, որ ներկայացնի USAID- ի կամ ԱՄՆ կառավարության տեսակետները: