YPC Weekly Newsletter

2008


“ARAVOT” PUBLISHED A REFUTATION OF ITS ARTICLE ABOUT “ARMENIA” TV COMPANY

On January 19 “Aravot” daily refuted article “Has the ’Alliance’ of the Gafesjians
and the Sargsians Failed?” published in “Aravot” on January 11, 2008 (see YPC
Weekly Newsletter, January 11-17,
2008
). The refutation titled “In reality ‘Armenia’ Flourishes” says the
information about “Armenia” TV company, published in the daily on January 11,
is untrue. According to the newspaper, the publication of the refutation is
the result of a written agreement, reached between “Aravot” and “Armenia”.